Wie zijn wij?

Het aanbod om uzelf te kunnen blijven ontwikkelen als acteur in Vlaanderen blijkt schaars. Wij bedachten daarom zelf een concept waarbij vele bekende acteurs en actrices uit dit prachtige vak hun kennis en ervaring komen delen met nieuw talent.

Joji Na

Oprichter

Kiki van Lith

Projectmanager

Tim Koldenhof

Oprichter

Marianne Carlier

Onze missie en visie

Wat doen wij?

Het ontwikkelen van talent door het samenbrengen van amateurs en professionals in een creatieve setting waarbij professionele acteerlessen centraal staan.

Waar staan wij voor?

Bij De Acteursschool kunt u studeren ongeacht uw leeftijd. U werkt met zeer gemotiveerde deelnemers die gehoor geven aan een langgekoesterde wens om spelen naar een hoger niveau te tillen.

Volwassen deelnemers die in het dagelijks leven studeren, semi professioneel bezig zijn of beroepsmatig werkzaam zijn in een andere branche, maar een enorme liefde voelen voor het film, t.v. en theater vak.
Deelnemers die een basis hebben, maar voelen dat er meer in zit. Die uitdaging nodig hebben in een professionele setting met gelijkgestemden.
Of u nou een tussenjaar hebt na uw middelbare school, of u bent 50+ en zit al jaren bij een amateurtoneelgezelschap, iedereen is welkom! U bent nooit te oud om te investeren in uw passie en talent.

Bij ons ligt de focus op talentontwikkeling en individuele coaching. Wie bent u, waar staat u als speler en wat wilt u leren?
U krijgt de kans te proeven van de vele facetten van het acteren. U wordt meengenomen op ontdekkingsreis waarbij u uzelf als mens en als speler beter leert kennen.
U sluit het traject af met nieuwe inzichten, meer (zelf)vertrouwen en een hoop inspiratie en motivatie om uw pad te vervolgen.

Onze doelen

Uw talenten naar een hoger niveau tillen

Soms kunt u merken dat u iets vast loopt in uw acteer talenten, maar wij hebben als doel om u verder te helpen en uw skills naar een hoger niveau te tillen.

Leren van professionals uit het vak

Bij de Acteursschool krijgt u les van professionals met veel acteer ervaring. Als amateur of semi-professional kunt u nieuwe uitdaging en motivatie vinden.

Talent ontwikkeling en individuele coaching

Wij vinden het super belangrijk om specifiek te kijken naar uw kunnen en uw wensen in de ontwikkeling. We bieden ruimte voor een persoonlijke aanpak: wie bent u, waar staat u als speler en wat wilt u leren?

Interesse?

Laat uw e-mail adres achter en wij zullen u informeren!